اختلاسسسسسسسسسسسسسسسسس
 
سی یا 30
سی یا 30
 
دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 19:50 ::  نويسنده : پرویز


 
آخرين اخبار از جنايت بزرگ اقتصادي
بخش خبری الف, 28 آذر 90
قبلا ما گفته بوديم كه اگر محمود خاوري به ايران باز نگردد از طريق پليس بين‌الملل براي دستگيري وي اقدام مي‌كنيم و اكنون اين موضوع از طریق اینترپل در حال رسیدگی و اقدام است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۸
سخنگوی قوه قضائیه از بازداشت مدیرعامل کارخانه فولاد اهواز در رابطه با پرونده فساد بانکی اخیر خبر داد و گفت: به زودی کیفرخواست این پرونده سنگین صادر و به دادگاه ارسال می‌شود.

به گزارش الف به نقل از خبرگزاري ها غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز (دوشنبه) خود با اشاره به آخرین وضعیت پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی گفت: قرار بود در صورت به نتیجه نرسیدن و قطعیت در عدم بازگشت خاوری این موضوع را از طریق پلیس بین‌المللی پیگیری کنیم که این کار انجام
سخنگوی دستگاه قضایی کشور در پاسخ به سؤال یکی دیگر از خبرنگاران در رابطه به اینکه روز گذشته توکلی، نماینده مجلس به ضرر ۳۴ میلیارد دلار کشورمان به خاطر مفاسد اقتصادی اشاره کرده گفت: در پرونده‌های مشابه فساد مالی قطعاً یک شخص حقیقی و حقوقی نمی‌تواند بدون وابستگی به افرادی که دارای نفوذ هستند دست به چنین فسادی بزنند.
شد و موضوع دستگیری وی از طریق اینترپل در حال رسیدگی است.

محسنی‌اژه‌ای با اشاره به تهیه لیستی از شرکت‌هایی که با گروه آریا مرتبط بوده و خارج از کشور هستند گفت: در زمینه قرار مجرمیت صادر شده برخی ایرادات وجود داشت که نواقص رفع شد و در حال حاضر کیفر خواست مراحل تنظیم و نوشتن را طی می‌کند. امیدواریم به زودی این کیفرخواست سنگین به سرانجام برسد و به دادگاه برود.

محسنی اژه ای در ادامه با اشاره به واگذاری برخی از کارخانه ها و املاک وابسته به این پرونده گفت: این موضوع رسیدگی شد و در این راستا ۴، ۵ نفر بازداشت شدند که اتهاماتی در این رابطه به مدیرعامل فعلی فولاد و مدیر عامل کارخانه فولاد اهواز وارد شد که وی در حال حاضر بازداشت است.

وی ادامه داد: سایر معاملات در حال رسیدگی است که اگر مشخص شود تبانی در کار نبوده است مختومه و اگر مجرمیت ثابت شود به طور جداگانه به دادگاه می رود.

محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه متهمان در ابتدا لیست کامل اموالشان را نداده بودند در حالی که همان زمان با ارائه نامه‌ای مدعی شدند همه اموالشان را معرفی کردند اما مشخص شد اموالی را در اختیار داشته‌اند که در ظاهر به نام دیگری به ثبت رسانده بودند گفت: اموال تازه ای از متهمین پرونده کشف شده و احتمال می رود شرکت ها و املاک خصوصی بیشتری که به صورت صوری واگذار شده باشد کشف شود.

وی افزود: پیش از این ۱۷۵ مورد املاک شخصی کشف شده بود که در این مدت به ۲۰۰ مورد افزایش پیدا کرد.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به ابعاد مختلف پرونده فساد مالی اخیر گفت: ما در پرونده فساد مالی اخیر متوجه شدیم که متهم بخشی از اموال را برای بستگان خود خریداری کرده و در جاهایی پنهان کرده‌اند. وي با اشاره به کشف سند یک قطعه برلیان به قیمت حدود ۶ میلیارد تومان گفت: سند این برلیان کشف شده است اما هنوز خبری از خود برلیان نیست.

محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه بیش از ۱۰ میلیارد تومان قیمت تمام جواهرات خریداری شده برای این دو خانم است گفت: ریخت و پا‌ش‌های زیادی در این زمینه صورت
محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه بیش از ۱۰ میلیارد تومان قیمت تمام جواهرات خریداری شده برای این دو خانم است گفت: ریخت و پا‌ش‌های زیادی در این زمینه صورت گرفته از جمله اینکه برای یکی از این خانم‌ها یک واحد آپارتمان ۶۰۰ متری با قیمتی بیش از ۲.۵ میلیارد تومان خریداری شده است.
گرفته از جمله اینکه برای یکی از این خانم‌ها یک واحد آپارتمان ۶۰۰ متری با قیمتی بیش از ۲.۵ میلیارد تومان خریداری شده است.

وي ادامه داد: البته هنوز به این نتیجه نرسیده‌ایم که این دو خانم در وقوع جرم نقشی داشته‌اند و اگر در طول مسیر رسیدگی به این پرونده به این موضوع برسیم که این دو زن جوان در روند وقوع این فساد نقش داشته‌اند قطعا بر علیه آنها اعلام جرم کرده‌اند و به پرونده‌شان رسیدگی می‌شود.

سخنگوی دستگاه قضایی کشور در پاسخ به سؤال یکی دیگر از خبرنگاران در رابطه به اینکه روز گذشته توکلی، نماینده مجلس به ضرر ۳۴ میلیارد دلار کشورمان به خاطر مفاسد اقتصادی اشاره کرده گفت: در پرونده‌های مشابه فساد مالی قطعاً یک شخص حقیقی و حقوقی نمی‌تواند بدون وابستگی به افرادی که دارای نفوذ هستند دست به چنین فسادی بزنند.

وی گفت: قطعاً عده‌ای با این افراد همراهی کرده‌اند، آنها را حمایت کرده و در نهایت در این فساد مشارکت داشته یا معاون بوده‌اند. اما ما تلاشمان این است که همه این افراد را شناسایی کرده و با همه آنها برخورد کنیم.

اژه اي در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درمورد این موضوع که عنوان شده دو نفر از نمایندگان به متهمان پرونده فساد مالی کاغذهای سفید امضاء داده‌اند گفت: بررسی‌هایی که ما انجام داده‌ایم تعدادی از نمایندگان به آن متوجهشان بوده و برایشان قرار صادر شده است اما اینکه آنها برگ سفید امضاءی به متهمان داده باشند نه من شنیده‌ام و نه بازپرس پرونده چیزی گفته است.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین درباره صحت بازداشت رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و فرزند وی به دلیل اتهامی که در خصوص مشارکت آنها درباره پرونده فساد مالی اخیر بوده نیز گفت: این دو نفر بازداشت نشده اند ولی برای انجام تحقیقات احضار شده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سی یا 30 و آدرس sword.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 12927
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


دریافت كد ساعت

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


كد موسيقي براي وبلاگ



اختلاسسسسسسسسسسسسسسسسس

سی یا 30

سی یا 30

<-PostContent->
ادامه مطلب
نوشته شده در <-PostDate->ساعت <-PostTime-> توسط <-PostAuthor->|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com